Please enable JS

Termeni si Conditii


Abcbox – denumirea comerciala a SC ABOX CENTRUM SRL persoana juridica avand sediul social in judetul Arad, Sat Sambateni, Comuna Paulis, Nr.481, cod unic de inregistrare 38968218, J2/326/05.03.2018. 

Vizitarea acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții. Termenii si conditiile pot fi modificate oricand, cumparatorul acceptand termenii si conditiile din momentul validarii comenzii.

UTILIZATORUL este orice persoana care acceseaza site-ul www.abcbox.ro si care accepta Termenii si Conditiile enuntate, isi inregistreaza datele in formularele puse la dispozitie, lanseaza comenzi de bunuri sau servicii descrise pe site sau confirma comenzile de bunuri sau servicii, denumit in continuare UTILIZATOR, CUMPARATOR, CLIENT.


BUNURI SI SERVICII reprezinta orice produs sau serviciu descris pe site-ul www.abcbox.ro si oferit spre vanzare. Produsele comercializate de ABCBOX sunt noi, impachetate in ambalajul original al producatorului si insotite de Certificatul de Garantie emis de catre Producator, Furnizor sau SC ABOX CENTRUM SRL.

COMANDA este intentia de cumparare a Utilizatorului a produselor sau serviciilor descrise pe site-ul www.abcbox.ro. Comanda poate fi verbala (inregistrata telefonic) sau electronica (inregistrata prin email). In momentul lansarii unei comenzi pe site-ul www.abcbox.ro sau prin intermediul telefonului, Cumparatorul este de acord cu modul in care Vanzatorul isi desfasoara activitatile.


CONTRACTUL este confirmarea comenzii atat de catre Cumparator, cat si de catre Vanzator. Confirmarea este obigatorie si poate fi inregistrata telefonic sau prin email de catre un operator ABCBOX. Factura fiscala tine loc de Contract.

Confirmarea presupune ca Vanzatorul este de acord sa livreze bunurile si serviciile, iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste bunuri si servicii si sa faca plata acestora.

Confirmarea presupune, de asemenea, ca Utilizatorul sa furnizeze Vanzatorului toate datele de care acesta are nevoie, conform legislatiei romane in vigoare, pentru a emite documentele de vanzare (factura si certificat de garantie) si de livrare (AWB) in cele mai bune conditii: nume, prenume, CNP/Cod Fiscal, adresa completa, telefon, adresa se email.

Contractul intre Vanzator si Cumparator este incheiat si intra in vigoare numai dupa indeplinirea tuturor pasilor de confirmare a comenzii si dupa emiterea facturii catre Client.


DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA (in cele ce urmeaza DPI) reprezinta toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus. Cumparatorul se obliga sa inteleaga dreptul de proprietate intelectuala si nu are dreptul sa dezvaluie unei terte persoane, prin diferite mijloace media, nici una dintre informatiile primite de la Vanzator.

 

Actualizarea site-ului

Site-ul este actualizat zilnic de Luni până Vineri în funcție de cantitatea de informație care trebuie revizuită. În eventualitatea unei comenzi a unui produs al cărui preț nu a fost actualizat conform ofertei din ziua respectivă sau din cauza unei erori prețul nu este corect, acesta va fi actualizat automat de persoana care procesează comenzile sau comanda poate fi anulată; veți fi informat despre acest fapt în momentul validării telefonice a comenzii sau prin email.

 

Prezentările pentru produse

Prezentările de produse din paginile site-ului www.abcbox.ro sunt cu scopul de a oferi vizitatorilor informații adiționale și opinii profesionale,acestea fiind utilizate exclusive cu titlu de prezentare. Totuși datorită evoluției alerte caracteristice industriei IT, prezentările pot deveni depășite și nu trebuie considerate un substitut pentru cercetarea/ informarea individuală. ABOX CENTRUM S.R.L. nu intenționează în nici un fel să inducă un potențial client în eroare și de aceea orice decizie de cumpărare nu trebuie luată exclusiv pe baza unei prezentări de produs.

  

Prețul produselor

Prețurile finale sunt exprimate în lei noi (RON), incluzând TVA 19%. În eventualitatea unui produs afișat cu un preț incorect datorită erorilor de tip tipografic, informațional, tehnic etc., ABOX CENTRUM S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza / anula orice comandă pentru acel produs și va proceda în cel mai scurt timp la corectarea / eliminarea greșelii respective. Contravaloarea comenzilor poate fi achitată doar în Lei (RON). Preturile produselor sunt informative si pot suferi modificari neanuntate.

 

Procesarea și livrarea comenzilor

Comenzile sunt procesate (validate telefonic și livrate) în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși 5 zile lucrătoare începând de la lansarea comenzii și / sau recepționarea banilor în contul ABOX CENTRUM S.R.L. Confirmarea existenței în stoc a produsului (produselor) comandat(e) este făcută în momentul validării telefonice sau pe e-mail.

Comenzile sunt onorate în ordinea primirii lor și exclusiv în limita stocului disponibil. În situații excepționale (perioade de vârf, stoc zero, vacanțe, comenzi speciale, etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de validare și livrare a comenzilor.

Comenzile online plasate de vineri (dupa ora 16:00) până duminică vor fi procesate luni în ordinea în care au fost plasate și drept urmare, clienții primesc produsele prin curier cel mai devreme marți (pentru produsele aflate în stoc).

Comenzile cu valoarea totală mai mare de 500 RON (TVA inclus) beneficiază de transport gratuit . Pentru comenzile cu valoarea totală mai mică de 500 RON (TVA inclus), se aplică o taxă de transport în valoare de 18 RON+TVA. În cazul în care comanda online este stornată, costul transportului nu se returnează.

În funcție de opțiunile de configurare alese, termenul de livrare pentru o precomanda poate fi de 10 - 15 zile lucrătoare.

Vanzatorul va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul Romaniei.

 

Garanția produselor

În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului și Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde documentației de execuție a producătorului și/sau declarației de conformitate a produsului și suntem răspunzatori pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul livrării produselor.

Accesoriile (cabluri, căști, huse, etc.) nu beneficiază de garanție - vă rugăm să verificați buna funcționare a acestora în momentul achiziționării.

Garanția nu va fi acordată în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucțiunile de instalare, punere în funcțiune, utilizare, întreținere, manipulare, transport și depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate în documentația însoțitoare și cum au fost prezentate la predarea produsului.

Problemele de natură software (legate de sistemul de operare, aplicații, software iPod, etc.) nu fac obiectul garanției, rezolvarea acestora presupunând achitarea de către client a tarifelor de service în vigoare.

Nu răspundem de eventualele incompatibilități dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi și produsele altor firme.

Nu se acordă garanție pentru defectele generate de șocuri mecanice sau de fluctuații/vârfuri de tensiune, lipsa împământării, utilizarea sau expunerea în condiții de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzătoare, umezeală excesivă, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare, etc.).

Garanția nu acoperă cazul în care apar daune rezultate din transport defectuos (cu excepția cazului în care acesta este efectuat de firma noastră), accidente, trăznet, inundație, foc etc.

Garanția se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenții din partea unor persoane neautorizate de vânzător.

Garanția se pierde dacă tipul sau seria de pe produs au fost modificate, șterse, înlocuite sau au fost făcute ilizibile.

Vă recomandăm să păstrați ambalajele originale pentru situația în care aveți nevoie să trimiteți/aduceți în garanție produsul la unitatea de service

 

Promoții și oferte speciale

Toate promoțiile și ofertele speciale prezentate pe site sunt valabile exclusiv în limita stocului disponibil.

  

Returnarea produselor

În cazul în care un client dorește să returneze un produs care se încadrează într-una dintre situațiile prezentate mai jos, clientul are obligația de a înstiința în prealabil ABOX CENTRUM S.R.L.  în scris prin e-mail la adresa: admin@abcbox.ro

Un client al magazinului online ABCBOX poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

> în cazul în care produsul nu este conform cu specificațiile prezentate pe site; dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile prezentate pe site, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii; dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența; dacă valoarea produsului înlocuitor este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

> în cazul în care clientul dorește să renunțe la cumpărare în termen de 10 zile. Conform OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță (aprobată cu modificări prin Legea 51/2003), un consumator poate renunța la cumpărare (prin denunțare unilaterală a contractului) în termen de 10 zile de la primirea produsului comandat la distanță.

"Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor [...]"

"Art. 10. - Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel:[...]

b) contracte de furnizare de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

d) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care au fost desigilate de către consumator;"

 

Note

1. Definiția consumatorului - În conformitate cu OG 130/200, un consumator este "orice persoană fizică care achiziționează, utilizează sau consumă produse ori beneficiază de prestarea unor servicii, în afara activității sale profesionale, în baza unui contract încheiat cu un comerciant, în condițiile prezentei ordonanțe;"; Prin urmare, clienții persoane juridice nu beneficiază de dreptul de denunțare unilaterală a contractului.

2. Suportarea cheltuielilor de transport - Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de curierat cu care s-a făcut expedierea.

3a. Termenul de returnare a contravalorii comenzii - ABOX CENTRUM S.R.L.  va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

3b. Termenul de returnare a produsului - produsul poate fi returnat în termen de 30 de zile de la emiterea facturi. Taxa transportului produsului nu va fi suportată de către ABOX CENTRUM S.R.L.

4. Starea produsului returnat - produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit); dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ABOX CENTRUM S.R.L. își rezervă dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Newsletter